English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده مازندران اجرا می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی در 20 امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان اجرا شده است.

طرح نشاط معنوی در 20 امامزاده مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در استان، اظهار داشت: این طرح همزمان با فصل تابستان در 20 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

وی یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و ادامه داد: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان داشت: مخاطبین طرح نشاط معنوی دانش آموزان رده سنی 8 الی 18 سال هستند.

وی تصریح کرد: سالهای گذشته طرح نشاط معنوی به صورت حضوری برگزار شده اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانش آموزان کلاس های طرح نشاط معنوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

قربانی افزود: علاقه‌مندان به طرح نشاط معنوی می توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و یا محله خود عضو شوند و از کلاس‌های آن بهره گیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه