English

پیوستن روزانه یکنفر به مستمری بگیران تامین اجتماعی آستانه اشرفیه

با ملحق شدن 410 نفر در 15 ماهه اخیر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی آستانه اشرفیه، تعداد افراد مستمری بگیر تحت پوشش این شعبه به 3680 نفر رسیده است.

پیوستن روزانه یکنفر به مستمری بگیران تامین اجتماعی آستانه اشرفیه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، صدق پردل رئیس شعبه آستانه اشرفیه در دومین روز از هفته تامین اجتماعی با گرامیداشت این مناسبت و تبریک به جامعه شرکای اجتماعی سازمان، طی گزارشی بیان داشت: بیش از 30 هزار نفر یعنی 45 درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش این شعبه قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه سالجاری یعنی در مدت 15 ماه تعداد مستمری بگیران این شعبه با رشدی 13 درصدی از 3270 نفر به 3680 نفر افزایش یافته است که بیانگر پیوستن متوسط روزانه یکنفر به این جرگه بوده و بابت ارائه تعهدات به این گروه ماهانه 13/5 میلیارد تومان پرداخت میگردد. 

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با بیان اینکه بیش از 2400 نفر یعنی حدود 24 درصد از بیمه شدگان اصلی تحت پوشش را گروه مشاغل آزاد تشکیل میدهند اظهارکرد: در کنار این عده حدود 2000 راننده، کارگر ساختمانی و بافنده و فعال صنایع دستی از دیگر گروههای بزرگ بیمه شدگان بعد از 4570 بیمه شده اجباری هستند. 

شایان ذکر است 195 نفر بیمه شده این شعبه از تعهد مقرری بیمه بیکاری بهره مند هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه