English

اجرای طرح‌های فرهنگی زنگ مدارس و شناسنامه شهروندی در قم

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای طرح‌های فرهنگی زنگ مدارس و شناسنامه شهروندی در قم خبر داد.

اجرای طرح‌های فرهنگی زنگ مدارس و شناسنامه شهروندی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای این سازمان بیان کرد: به‌رغم شرایط بودجه‌ای حاکم بر مجموعه مدیریت شهری قم، بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ انبساطی دیده‌شده است.

وی بابیان اینکه فرهنگ‌سرای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد، گفت: اقدامات این سازمان بعد از کنترل نسبی بیماری کرونا رونق دوباره‌ای گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: بودجه این سازمان از حیث درآمد و هزینه کرد در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳ میلیارد تومان بود که به همین میزان نیز تحقق بودجه اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: مراحل تأسیس اولین موسسه مردم‌نهاد فرهنگ شهروندی باهدف آموزش مباحث به شهروندان در قالب برنامه‌های میدانی مختلف باهمت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نهایی شده است.

طباطبایی‌نژاد افزود: ترویج سبک زندگی شهروندی بر اساس مبانی مفاهیم و ارزش‌های ایرانی و اسلامی در شهر مقدس قم دارای جذابیت و علاقه عموم مردم است و به همین جهت برنامه‌های ویژه‌ای از سوی سازمان برای این مفاهیم در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: طرح‌های ارائه آموزش شهروندی در سطح مدارس در قالب زنگ شهروندی، شبکه سفیران مجتمع‌های مسکونی به همراه شناسنامه شهروندی ازجمله اقدامات مهم این سازمان در خصوص ارتقای فرهنگ شهروندی و بهبود فضای زیست شهری بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه