English

ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت اجرا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت خبرداد.

ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: برای این ایام شهرداری از ماه‌های گذشته جلساتی را باهدف برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای ویژه‌برنامه‌ها برگزار کرده است و با همکاری میان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، مناطق هشتگانه، سازمان زیباسازی و دیگر مجموعه‌های شهرداری قم این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی و اجرای فضاسازی شهری متناسب این ایام گفت: برای ایام فاطمیه تقریباً همه خیابان‌های اصلی شهر سیاه‌پوش شده است و تبلیغات شهری مرتبط با دهه بصیرت نیز در سطح شهر اکران شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم همچنین از فضاسازی شهری با موضوع سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر قم خبر داد و گفت: باهمت سازمان زیباسازی دیوارنگاره‌هایی در سطح شهر قم با تصاویر شهدای شاخص از جمله شهدای مقاومت اجراشده و در این ایام به بهره‌برداری رسیده و در معرض دید شهروندان قرارگرفته است.

طباطبایی‌نژاد همچنین از اجرای یک نمایشگاه عکس در نگارگذر خیابان شهدا با ترکیبی از موضوعات ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری قم همکاری‌هایی را نیز در اجرای برنامه‌های مردمی و یادواره‌های شهدا دارد که ازجمله آن‌ها همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است و تا ۲۹ دی نیز این برنامه ادامه خواهد داشت.

طباطبایی‌نژاد بیان داشت: شب‌شعر نیز با موضوع سردار سلیمانی در دهه بصرت برگزار خواهد شد و بازدید از مراکز فرهنگی مانند خانه موزه شهیدان زین‌الدین و بیت حضرت امام و گلزار شهدا به‌صورت تورهای شهروندی از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در دهه بصیرت خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اجرای سرودهای خیابانی با موضوعات مرتبط با این ایام در سطح شهر را نیز یادآور شد و افزود: برنامه‌های مشترکی نیز با همکاری بسیج در برگزاری مسابقات ورزشی در این ایام به انجام خواهیم رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه