English

مرکز رصد ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم تشکیل شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: مرکز رصد ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم تشکیل شود.

مرکز رصد ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در نخستین جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، از همکاری سازمان فرهنگی شهرداری با قرارگاه ۱۹ دی خبر داد و اظهار داشت: ما آماده همکاری بیشتر با قرارگاه ۱۹ دی را داشته و ظرفیت‌های تبلیغاتی سازمان در اختیار قرارگاه است.

وی به فضاهای در اختیار سازمان اشاره کرد و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم می‌تواند از بوستان‌ها، سرای محله‌ها، سالن‌های ورزشی و مراکز فرهنگی در اختیار این سازمان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کرده که باید برای آن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از لزوم تشکیل مرکز رصد خبر داد و گفت: با ایجاد یک مرکز رصد می‌توانیم تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر را شناسایی کرده و در اختیار قرارگاه ۱۹ دی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تولید محتوا و همسان‌سازی محتواها یکی از مسائلی است که باید به آن پرداخته‌شده و برای رسیدن به خروجی مطلوب، باید همه دستگاه و ارگان‌های فرهنگی و اجرایی شهر با هم همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

طباطبایی‌نژاد در پایان محلات را یکی از ظرفیت‌های شهر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برشمرد و ابراز کرد: باید از ظرفیت محلات، مساجد، خانه موزه‌ها استفاده کرده و با تولید محتوای مناسب، فرهنگ شهر را ارتقاء دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه