English

تسریع در تحقق بودجه ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی شهرداری قم لازم است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت:تسریع در تحقق بودجه ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی شهرداری قم لازم است.

تسریع در تحقق بودجه ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی شهرداری قم لازم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم که با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان پرداخت و اظهار داشت: در جلسه قبل مشخص شد، بخشی از هزینه‌های سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ را موردبررسی قرارداد و افزود: باوجود آن‌که به پایان سال نزدیک می‌شویم اما هنوز با تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه فاصله‌داریم و این در شرایطی بوده که باوجودآن بخش مهمی از برنامه‌ها و مصوبات جلسات سازمان تحقق پیداکرده است.

وی ضمن درخواست تسریع در تحقق بودجه تصریح کرد: کندی فرآیند تحقق بودجه ممکن است باعث عقب افتادن بخشی از برنامه‌های سازمان شده و یا به سال آینده موکول شود، که با این شرایط بخشی از پروژه‌ها هنوز آغاز نشده و بیش از ۱۶ قطعه زمین برای ساخت زمین‌های ورزشی روباز هنوز منتظر بودجه برای عقد قرارداد است.

طباطبایی‌نژاد به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی حسابرسی سازمان اشاره کرد و گفت: قرار شده از طریق حسابرسی داخلی و امور مجامع این سیستم پیگیری شده و تا آخر سال به نتیجه برسد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال اجرای آن بوده و شرح خدمات آن انجام‌شده و در مرحله مناقصه است.

وی به تحویل مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی آن تمام‌شده و هم‌زمان فرآیند مزایده برای بهره‌برداری آن نیز انجام‌شده و مشکلات مرتفع شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم سپس به اصلاحیه بودجه پرداخت و تصریح کرد: در اصلاحیه بودجه همان عددی دیده‌شده است که در سال ۱۴۰۰ مصوب شده که ۱۳ میلیارد تومان بوده اما در بخشی از ردیف‌ها تغییراتی ایجادشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه