English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

فعالیت ۱۲۰۰ نجاتگر و ناجی در طرح امدادونجات ساحلی مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت 1200 نجاتگر و ناجی در طرح امدادونجات ساحلی این استان خبر داد.

فعالیت 1200 نجاتگر و ناجی در طرح امدادونجات ساحلی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری اظهار داشت: این روزها تمرکز عملیاتی جمعیت هلال‌ احمر استان مازندران اجرای طرح امداد تابستانه ساحلی است.

وی با بیان اینکه البته امسال به‌ خاطر آزادسازی گسترده سواحل در مازندران شرایط برای امدادگران کمی سخت و مأموریت‌ها قطعاً بیشتر شده است، ادامه داد: طرح سالمسازی دریا با حضور 470 نجات غریق از خردادماه در مازندران آغاز و مقرر شده بود با توجه به آزادسازی گسترده سواحل، این تعداد از اول تیرماه به هزار و 200 نفر برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: البته استان مازندران برای افزایش خدمات امدادی خود در سواحل گسترده استان در طرح تابستانه امسال نیاز به یاری گرفتن از استان‌های دیگر در تأمین بخشی از نیازهایش هم شد.

وی افزود: پیرو رایزنی و مذاکرات استاندار با رئیس جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تقویت ناوگان امدادی در اجرای طرح امدادونجات ساحلی، 10 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل از سایر استان‌ها در این طرح مشارکت کرده‌اند.

فخاری بیان داشت: برای ارائه بهتر خدمات امدادی در قالب طرح امداد ساحلی تابستانه نسبت به راه‌اندازی پست‌های امدادونجات ساحلی در شهرستان‌های بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار، بهنمیر، بابلسر، فریدونکنار، سرخرود، محمودآباد، ایزدشهر، رویان، نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر اقدام شده است.

وی عنوان داشت: پوشش نوار ساحلی استان توسط پایگاه‌های امدادونجات رضی محله رامسر، خشکه داران تنکابن، آزادراه چالوس، سی‌سنگان نوشهر، شهید صالحی‌ نور، شهید بلباسی فریدونکنار، کوهی خیل جویبار و فرح‌آباد ساری از دیگر اقداماتی بوده که در قالب این طرح انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در مجموع روزانه تعداد 30 دستگاه موتورسیکلت، 15 دستگاه آمبولانس و 60 نیروی عملیاتی در سواحل استان مازندران مشغول خدمت رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه