English

احمد مرادی:

ساختار اداری کشور معیوب و اختیارات مدیران محدود است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه از زمان آن‌گونه که شایسته است شهرداران، فرمانداران و حتی نمایندگان مجلس اختیارات لازم را ندارند و این‌ معایب و مشکلات در ساختار اداری ما وجود دارد.

ساختار اداری کشور معیوب و اختیارات مدیران محدود است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بندرعباس اظهار داشت: اگر مدیران و مسئولان فعلی استانی همانند مدیران سابق اقدامات گذشته را دنبال کنند قطعاً در راستای توسعه شهری بندرعباس اتفاقی نخواهد افتاد.

مرادی بیان داشت: استان هرمزگان در حوزه مسائل مرتبط با دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با مشکلات عدیدهای دست‌به‌گریبان است و تنها راه برون‌رفت از این چالش‌ها، باور و اعتقاد به مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و همچنین تلاش‌ بی‌وقفه برای رفع مشکلات مردم و احیای شهر است.

وی تصریح کرد: با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم در محله دوهزار بندرعباس با پدیده بافت‌های فرسوده مواجهه هستیم و مسئله بافت‌های فرسوده در محلات حاشیه‌نشین شهر بندرعباس به‌عنوان یک دغدغه و نگرانی برای مردم و مسئولان محسوب می‌شود که برای رفع این نگرانی‌ها و همچنین احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده باید پروژه‌های متعددی را به اجرا برسانیم.

بیشتر بخوانید:

باید خط قرمز همه‌ ما مردم باشد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش‌ از 50 درصد شهر بندرعباس بافت‌های فرسوده است و باید تلاش بی‌وقفه‌ای در راستای احیا محلات بندرعباس صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در این برهه از زمان آن‌گونه که شایسته است شهرداران، فرمانداران و حتی نمایندگان مجلس اختیارات لازم را ندارند و این‌ معایب و مشکلات در ساختار اداری ما وجود دارد.

مرادی در پایان گفت: باید تمام تلاشمان را به کار ببریم تا کارکنان شهرداری را از خود راضی نگه داریم، بدین علت که امور شهر مرهون دستان پرتوان نیروهای شهرداری است و حفظ جایگاه ایشان باید مدنظر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه