English

احسان کامرانی عنوان کرد؛

دانشگاه و دانشجو می‌توانند گره‌گشای مشکلات استان باشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانشگاه و دانشجو می‌توانند گره‌گشای مشکلات استان باشند.

دانشگاه و دانشجو می‌توانند گره‌گشای مشکلات استان باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی اولین جلسه کمیسیون دانشجویی با حضور روسای دانشگاه ها با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ما در یک موقعیت حساس تاریخی قرار دارد عنوان کرد: باید بتوانیم از این موقعیت حساس بیشترین بهره لازم را برای کشور عزیزمان داشته باشیم، موقعیتی که نیاز به هوشمندی روشن و رو به جلو بوده و خستگی در آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران راه‌های بزرگی و هدف‌های بزرگی را برای ما نشان داد، آن هم این که هر کاری نشد ندارد و با اتکا به خدای متعال و جوانان خوش فکر هر کاری در این کشور محقق خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه و دانشجو می‌توانند گره‌گشای مشکلات استان باشند و کار‌ها را به جلو ببرند افزود: نیاز است تا هیات اندیشه ورز نخبگان دانشگاهی و حوزوی تشکیل شود تا بتوانیم برای رسیدن به هدف های بزرگ پیشرفت و توسعه را در آینده بیشتر محقق کنیم.

گفتنی است، بنابر تاکید ریاست محترم جمهور در ستاد ملی کرونا مصوب شد، کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ کلاس های درس به صورت حضوری برگزار و در همین راستا جلسه مذکور به منظور آگاهی پیرامون آخرین وضعیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در آستانه بازگشایی به‌صورت حضوری دانشگاه ها برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه