English

پزشک معاضدتی پزشکی قانونی شهرستان پاوه معرفی شد

کامران محمدی به سمت غیر رسمی پزشک معاضدتی پزشکی قانونی شهرستان پاوه معرفی شد.

پزشک معاضدتی پزشکی قانونی شهرستان پاوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به همراه قباد سلیمانی مسئول حفاظت و اطلاعات پزشکی قانونی ضمن بازدید از مرکز پزشکی قانونی شهرستان پاوه تعدادی از پرونده های بخش معاینات و تشریح آن شهرستان ، نحوه ارائه خدمات و عملکرد پرسنل را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم جهت بهبود روند کار را صادر نمودند. 

در ادامه این بازدید با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ،دکتر رستمی فرماندار پاوه و نوید صحرایی دادستان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر کامران محمدی به طور غیر رسمی  بعنوان پزشک معاضدتی پزشکی قانونی شهرستان پاوه معرفی شد. 

در ادامه این معارفه دکتر خانی گفت :با مکاتبات صورت گرفته وهماهنگی با مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان دکتر محمدی به زودی از پزشکی قانونی شهرستان دیواندره به مرکز پزشکی قانونی شهرستان پاوه منتقل می شوند .

دکتر خانی همچنین جهت تجهیز مرکز پزشکی قانونی شهرستان پاوه در خواست مساعدت و تخصیص دومیلیارد تومان کرد و از جانب مسئولین قول مساعدت و همکار داده شد. 

در پایان این بازدید با حضور بر سر مزار  مرحوم دکتر مسعود سابقی که از خیرین  شهرستان پاوه بود و کلیه هزینه ساخت ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان را تقبل نموده بود ،یاد و خاطر این پزشک خوش نام و خیر را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه