English

عصر روز جمعه ۳ تیر ماه؛

شاهنامه خوانی و نقالی ساحلی در ساحل رودسر برگزار می شود

شاهنامه خوانی و نقالی ساحلی، عصر روز جمعه 3 تیر ماه 1401 در ساحل رودسر برگزار می شود.

 شاهنامه خوانی و نقالی ساحلی در ساحل رودسر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، زهرا روحی فر مسئول خردسرای فردوسی گیلان با اعلام این خبر افزود: با اخذ مجوز و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر و شهرداری رودسر، شاهنامه خوانی و نقالی ساحلی، عصر روز جمعه 3 تیر ماه 1401 در ساحل رودسر برگزار می شود.

وی گفت: در این برنامه که با حضور شاهنامه خوانان و نقالان برتر استان های گیلان و مازندران اجرا خواهد شد، شاهنامه خوانان به اجرای نقالی و شاهنامه خوانی خواهند پرداخت.

 روحی فر ، ترویج شاهنامه خوانی میان کودکان و نوجوانان - آشنایی با آثار کهن و فاخر ادبی - آشنایی فرزندان با رسم آیین پهلوانی و جوانمردی و ارزشهای والای آن و زنده نگه داشتن هنر نقالی و همچنین آشنایی با اساطیر ایرانی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان نمود .

مسئول خردسرای فردوسی گیلان در پایان، از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با هدف ترویج شاهنامه خوانی در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: برنامه فوق ساعت 18 روز جمعه 3 تیر ماه 1401 در ساحل رودسر اجراء و اهالی فرهنگ و ادب جهت اطلاع از دیگر برنامه های این انجمن، می توانند وارد https://t.me/kheradsarayeferdowsi_guilan شده یا " خردسرای فردوسی گیلان " را در دیگر شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

شاهنامه خوانی و نقالی ساحلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه