English

استاندار ایلام:

پروژه های عمرانی به افراد اهلیت‌ دار واگذار شود

استاندار در نشست شورای فنی استان عنوان کرد: بکارگیری نیروهای انسانی توانمند و خبره در پروژه ها ضرورت دارد و سوابق کاری، درجه فنی و بنیه مالی پیمانکار سه فاکتور مهم و ملاک انتخاب پیمانکاران استان است.

پروژه های عمرانی به افراد اهلیت‌ دار واگذار شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا ظهر امروز در سومین نشست شورای فنی استان با تاکید بر لزوم تمامی اصول فنی و مهندسی و ایمنی در ساخت و ساز تمامی پروژه ها، افزود: تمامی سرمایه گذاری‌ها در استان باید حساب شده و پایدار باشد و رعایت ایمنی و صرفه جویی نیز در تمامی پروژه های عمرانی لحاظ شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: رسالت شورای فنی این است که با کمترین هزینه بهترین سرمایه گذاری را در امور زیربنایی و تملک دارایی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: هر قدر اصول و مقررات فنی و مهندسی در پروژه ها لحاظ شود در مقابل عمر سرمایه گذاری و پروژه ها طولانی می شود که برای تحقق این مهم نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی ضرورت دارد.

وی افزود: بکارگیری نیروهای انسانی توانمند و خبره در پروژه ها از دیگر ضروریات این حوزه است که باید در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا همچنین بر لزوم رعایت ملاحضات ایمنی در تمامی پروژه ها تاکید کرد و گفت: پیمانکاران در زمان انعقاد قرارداد بایست رعایت ایمنی را در قیمت پیشنهادی لحاظ کرده و به آن پایبند باشند.

وی در ادامه گفت: برای نظارت در این خصوص یک نیرو متخصص در محل پروژه ها باید بصورت دائم حضور داشته باشد.

استاندار ایلام عنوان کرد: بیشترین لطمات و صدمات پروژه‌ها در بخش ساختمانی بوده که بایست تا پایان سال ۱۴۰۱ آمار جدید ارائه شود که اگر این آمار کاهشی باشد مشخص می شود که نظارت ها در این حوزه افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را خلاقیت در جذب اعتبارات متمرکز عنوان کرد و گفت: با پیگیری و نبوغ مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بصورت مشارکتی بین استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۴۰۰ میلیارد تومان در اختیار این حوزه قرار گرفته است که از اینگونه مدیران تقدیر می شود.

وی با تاکید بر واگذاری پروژه ها به افراد اهلیت‌دار گفت: سوابق کاری، درجه فنی و بنیه مالی پیمانکار سه فاکتور مهم و ملاک انتخاب پیمانکاران استان باشد.

بهرام نیا در خصوص جذب اسناد خزانه استان نیز گفت: میانگین استان در کشور ۸۳ درصد است و در طول یک ماه باقیمانده ۱۰۷ میلیارد تومان باقیمانده باید جذب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه