English

شهردار اردبیل خبرداد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پیاده‌راه عالی قاپو

شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه پیاده‌راه عالی قاپو از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار بوده و به زودی افتتاح می‌شود.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پیاده‌راه عالی قاپو

به گزارش خبر گزاری موج از اردبیل،بحمید لطف‌اللهیان امروز در بازدید از پیاده‌راه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی درنظر گرفته شده در این مسیر طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و پیش از آغاز سفرهای نوروزی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه خواهیم بود.

به گفته وی با مساعد شدن شرایط جوی سرعت فعالیت‌های عمرانی این منطقه بیشتر از گذشته شده تا در نهایت دقت و سرعت لازم، طرح‌ها و المان‌های مورد نظر جانمایی شود.

شهردار اردبیل به اهمیت مجموعه تاریخی شیخ صفی در جذب گردشگران داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: سالانه میلیون‌ها نفر اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند که به دلیل اهمیت مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی استان که در محدوده منطقه عالی قاپو است، ضرورت توجه به منطقه شهیدگاه و خیابان‌های منتهی به عالی قاپو احساس می‌شد.

لطف‌اللهیان یادآور شد: دستیابی به شهری انسان محور از جمله مهمترین اهداف شهرداری و شورای شهر اردبیل بوده تا در کنار توجه به توسعه شهری از مفاهیم فرهنگی، تاریخی و هویت ساز استان در طراحی‌های شهری بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: مسیرهای عابر پیاده با طراحی اصولی می‌تواند سرزندگی و پویایی را به مجموعه شهری ارزانی کرده و در توسعه ورزش همگانی و توجه به پیاده‌روی نیز نقش‌آفرین باشد.

شهردار اردبیل در ادامه از برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۰ عنوان برنامه در آستانه عید نوروز خبر داد و افزود: این برنامه‌ها از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرایی خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه