English

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر خبر داد:

پرداخت ۴۳ میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از پرداخت 43 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور این شهرستان خبر داد.

پرداخت 43 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامرضا قنبری اظهار داشت: تاکنون 260 دامدار و مرغدار بهشهری برای دریافت 78 میلیارد و 392 میلیون تومان تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 257 دامدار و مرغدار این شهرستان برای دریافت 78 میلیارد و 219 میلیون تومان برای بهره مندی از این تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند، ادامه داد: 60 نفر از این بهره برداران موفق به دریافت 22 میلیارد و 604 میلیون تومان از این تسهیلات شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر تصریح کرد: این تسهیلات با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران و مرغداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد و سقف پرداخت تسهیلات برای هر دامدار 200 میلیون تومان بود و به دامداران دارای دام های هویت دار پلاک کوبی اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است.

وی یادآور شد: دامداران و مرغداران و عشایر این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا جهاد کشاورزی نسبت به تأمین سرمایه در گردش نهاده های دامی خود اقدام و پس از دریافت برگه ثبت نام و بررسی توسط جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی شهرستان معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه