English

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد؛

استقبال شهروندان از مدارس سما

معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت گفت: با استقبال شهروندان فرهیخته رشت ثبت نام برخی از مدارس سما تکمیل که این نشان از اعتماد شهروندان به مجموعه مدارس سما دارد.

استقبال شهروندان از مدارس سما

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، معاون سما واحد رشت با بیان اینکه سما رسالت مدرسه ای دارد و راهبرد اصلی سما در سال تحصیلی 1402-1401  ارتقای کیفیت است گفت: بهره گیری از الگوی مدارس موفق، شاداب سازی، استاندارد سازی مدارس و ایجاد انگیزه در کارکنان از جمله برنامه های قابل اجرا سما رشت در همین راستا است.

تیمور آمار با بیان اینکه معلمان و دبیران در خط مقدم موفقیت سما هستند گفت: هرساله با شروع ثبت نام استقبال شهروندان به گونه ای است که در همان ماه اول ظرفیت ثبت نام برخی از مدارس سما رشت تکمیل می شود  و این نشان از اعتماد شهروندان به مجموعه مدارس سما است.

مدارس سما رشت1

آمار با اشاره به اینکه،  تکمیل ظرفیت ثبت نام در متوسطه دوره اول پسران سما واحد رشت در خرداد کم نظیر است  واستقبال شهروندان از مدارس سما اتفاقی نیست افزود: همه فعالیت‌های مدارس سما هدفمند بوده واین موفقیت مرهون تلاش واز خودگذشتگی معلمان و دبیران  در درجه اول و در کنار آن تیم پشتیبانی قوی از عوامل اجرایی و اداری مدارس که توانستند اعتماد شهروندان را نسبت به مدارس سما جلب نماید و این باعث شد ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در مدارس سما تکمیل گردد.

 معاون سما واحد رشت با بیان اینکه توسعه امنیت فضاهای آموزشی مدارس سما در الویت برنامه های عمرانی سما می باشد اظهار کرد: هر ساله با تخصیص اعتبار مناسب بهسازی فضای فیزیکی مدارس در ایام تابستان و تعطیلی مدارس انجام می شود.

مدارس سما رشت

وی با اشاره به اینکه مدارس  دبستان پسران سما شعبه 2، متوسطه دوره اول پسران، پیش دبستان مستقل دختران و پسران و دبستان دختران سما  از جمله مدارس هستند که تا نیمه اول خرداد ماه 1401 تکمیل ظرفیت شدند اظهار کرد: سما واحد رشت با 9 باب مدرسه و 86 کلاس درس  و 1760 دانش آموز از پیش دبستانی تا دوره دوم متوسطه و هنرستان فنی و حرفه ای در دو جنسیت دختر و پسر در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان مشغول انجام وظیفه و کمک به امر آموزش می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه