English

افشین رحیمی:

فعالیت ۱۱۵ پایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در حاشیه شهرهای استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: ارائه آموزشهای فنی و مهارتی در حاشیه شهرها یکی از مهمترین سیاستها برای مبارزه با آسیبهای اجتماعی و افزایش رونق اقتصادی در این مناطق است.

فعالیت ۱۱۵ پایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در حاشیه شهرهای استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۱۱۵ پایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در حاشیه شهرهای استان خراسان رضوی کار آموزش در سکونتگاههای غیر رسمی را بر عهده دارند.

رحیمی در ادامه این خبر اضافه کرد: این پایگاههای آموزشی در حاشیه شهرهای مشهد، تربت‌حیدریه، نیشابور و سبزوار فعالیت می کنند و  آموزشهای فنی و مهارتی را به علاقه مندان ارائه می‌دهند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از این تعداد ۷۵ پایگاه آموزشگاه آزاد هستند و  ۴۰ پایگاه دیگر به صورت سیار در مراکزی چون مساجد و پایگاههای بسیج فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها طی یک سال گذشته به بیش از ۹ هزار و ۷۱۳ نفر از ساکنان، آموزشگاههای غیر رسمی، آموزشهای فنی و مهارتی مورد تقاضا را آموزش دادند و پنج هزار و ۸۶۵ نفر از افراد آموزش دیده در این سکونتگاهها را مردان و بیش از سه هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه میزان علاقه‌مندی و استقبال بانوان از آموزشهای فنی و مهارتی در حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیر رسمی رو به افزایش است.

وی همچنین یادآور شد و گفت: ارائه آموزشهای فنی و مهارتی در حاشیه شهرها یکی از مهمترین سیاستها برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و افزایش رونق اقتصادی در این مناطق است.

رحیمی در خاتمه افزود: هم اکنون ۴۷ مرکز دولتی و هزار و ۸۶ آموزشگاه آزاد آموزشهای فنی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی سال گذشته ۱۳۲ هزار و ۲۳۲ نفر آموزشهای فنی و مهارتی را در این مراکز دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه