English

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

تسهیلات با کارمزد ۹.۵درصد دوره مشارکت برای متقاضیان نوسازی و بهسازی محلات

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: تسهیلات با کارمزد 9.5 درصد دوره مشارکت به متقاضیان نوسازی و بهسازی محلات هدف بازآفرینی تعلق می گیرد.

تسهیلات با کارمزد 9.5درصد دوره مشارکت برای متقاضیان نوسازی و بهسازی محلات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری اظهار داشت: بر اساس ابلاغ شرکت بازآفرینی شهری ایران و پیگیری‌ها، مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده سهمیه استان فارس در کمیته استانی اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه تعداد 777 فقره تسهیلات تأیید و پس از تصویب به شرکت بازآفرینی ایران اعلام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا مکاتباتی با شهرداری ساری، انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، سازمان نظام مهندسی، سازمان کاردانی ساختمان و همچنین انجمن پیمانکاران ساختمان استان مازندران در خصوص معرفی واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان در سطح استان 300 میلیون تومان و 50 میلیون تومان نیز از منابع داخلی بانک به ازاء ساخت هر واحد مسکونی است و همچنین جهت تسهیل در شرایط نوسازی بافت‌‌های فرسوده و ناکارآمد، این تسهیلات با سود 9.5 درصد با شرایط بازپرداخت حداکثر 24 ماه دوران مشارکت و 120 ماه فروش اقساطی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: به جهت کاهش مراجعات مردمی و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، جهت دریافت تسهیلات کافی متقاضیان (ساکنین و مالکین بافت‌های فرسوده مصوب سطح شهر) با مراجعه به سایت FACILITY.UDRC.IR ثبت نام خود را انجام داده و سایر مراحل را بر اساس راهنمایی سایت ادامه دهند.

دبیر شورای مسکن استان مازندران همچنین افزود: بر اساس خروجی سامانه (از ابتدای بهمن ماه 14000) تاکنون متقاضیان جهت دریافت 777 فقره تسهیلات به بانک مسکن معرفی شدند که 125 فقره آن منجر به قرارداد مشارکت مدنی و پرداخت تسهیلات شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه