English

مهران تیشه گران:

مدال آوران المپیک ناشنوایان برزیل در مشهد

رییس فدراسیون ناشنوایان بیان کرد: در مراسمی از مدال آوران المپیک ناشنوایان برزیل با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و خانواده قهرمانان قدردانی شد.

مدال آوران المپیک ناشنوایان برزیل در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان در خبری اعلام کرد: در مراسمی از مدال آوران المپیک ناشنوایان برزیل با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و خانواده قهرمانان قدردانی شد.

تیشه گران در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: تا پایان سال ۵ مسابقه جهانی پیش روی ورزشکاران ناشنوا است،لازم است مسئولان مرتبط از این ورزشکاران حمایت کنند تا دغدغه مالی نداشته باشند.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین تصریح کرد: در طول چند ماه گذشته رئیس جمهوری هر اندازه امکانات برای ورزش ناشنوایان لازم داشتیم، پشتیبانی کردند.

وی در ادامه متذکر شد: متاسفانه مصوبه هیات وزیران در ۳ سال قبل برای ورزشکاران قهرمان غیرناشنوا است که حمایت شوند، این در حالی است که ورزشکاران ناشنوا نیاز به حمایت در حوزه شغل دارند.

تیشه گران اظهار کرد: در این مراسم از علی سلحشور گلخانی دارنده مدال نقره جودو ناشنوایان، مهناز حسن زاده دارنده مدال طلای کمیته تیمی کاراته ناشنوایان و رضا فضلی دارنده مدال برنز کاتا تیمی کاراته تیمی ناشنوایان، تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر است که: کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان با " شعار موفقیت در سکوت " با ۱۴۰ ورزشکار در هشت رشته ورزشی فوتبال، جودو، کاراته، تیراندازی، والیبال ساحلی، دوومیدانی، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه