English

مجید جلیلی قاضی‌ زاده:

فعالیت هشت هزار ورزشکار زن و مرد اسکواش کار در خراسان رضوی

سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش بیان کرد: البته هشت هزار اسکواش باز شمار ورزشکاران غیررسمی این رشته هستند و فقط پنج هزار نفر آنها بیمه ورزشی اسکواش دارند.

فعالیت هشت هزار ورزشکار زن و مرد اسکواش کار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جلیلی قاضی‌زاده سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش در خبری اعلام کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار ورزشکار زن و مرد رشته اسکواش، در قالب ۲۰۰ کورت یا زمین اسکواش در کشور فعالیت دارند.

جلیلی قاضی‌زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: البته هشت هزار اسکواش باز شمار ورزشکاران غیررسمی این رشته هستند و فقط پنج هزار نفر آنها بیمه ورزشی اسکواش دارند.

سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش تصریح کرد: بانوان ۴۰ درصد ورزشکاران فعال در رشته ورزشی اسکواش را تشکیل می‌دهند، لذا می‌توان گفت حضور بانوان در این رشته ورزشی پر تعداد است.

جلیلی قاضی‌زاده در ادامه متذکر شد: در حال حاضر این استان با ظرفیت در ورزش اسکواش از داشتن کورت اختصاصی اسکواش محروم است و ورزشکاران در ۲ مجموعه اسکواش موجود در مشهد فعالیت دارند.

وی یادآور شد: خراسان رضوی در لیگ حرفه ای دسته یک اسکواش کشور، ۲ نماینده در بخش زنان و مردان دارد که تیم آقایان در هفته پایانی رقابتها در آستانه صعود به لیگ برتر اسکواش است و البته تیم بانوان نیز در میانه جدول رده‌بندی لیگ دسته یک اسکواش قرار دارد.

جلیلی قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون مجموعه اختصاصی اسکواش خراسان رضوی با ۸۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است، با توجه به ظرفیت خود استان و مشهد در این رشته مفرح ورزشی امیدواریم مسوولان ورزش خراسان رضوی نسبت به تکمیل این طرح نیمه تمام همت بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه