English

محمد اهلی خبر داد:

واگذاری زمین صنعتی رایگان به سرمایه گذاران در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین صنعتی به سرمایه گذاران با بهای بسیار کمتر از قیمت تمام شده آن در شهرک های صنعتی استان واگذار می شود.

واگذاری زمین صنعتی رایگان به سرمایه گذاران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: قیمت تمام شده ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی بسیار بالاتر از بهای اخذ شده از سرمایه گذاران است که این امر به منظور حمایت از تولید و واحدهای صنعتی انجام می شود.

وی افزود: در شهرک های صنعتی بهای زمین به صورت رایگان محاسبه می شود و آن چیزی که از سرمایه گذاران دریافت می شود مربوط به دریافت بخشی از هزینه های زیرساخت های ایجاد شده در آن است که این دریافتی ها حتی به نصف هزینه های انجام شده هم نمی رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: اگر بنا بود قیمت تمام شده ایجاد زیرساخت ها را به همراه قیمت منطقه ای زمین محاسبه کنیم، بهای حق بهره برداری زمین در شهرک های صنعتی چند برابر قمیت کنونی آن بود که این موضوع به طور طبع مانعی برای حضور سرمایه گذاران در استان می شد.

اهلی بیان کرد: این شرکت نه تنها از بابت واگذاری ها سودی کسب نمی کند بلکه با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و اعتبارات ملی، استانی و داخلی نسبت به تامین و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی اقدام می کند.

وی اجرای این امر را به منظور حمایت از سرمایه گذاران و افزایش تولید و اشتغال برشمرد و گفت: به منظور حمایت از فعالان اقتصادی، تمهیداتی همچون واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط و سایر برنامه های حمایتی در شهرک های صنعتی انجام می شود تا میزان سرمایه گذاری و به دنبال آن میزان تولید و اشتغال در استان افزایش یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه