English

اردوی تیم ملی هاکی کشور به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد

اردوی تیم ملی هاکی کشور 7 روز میهمان شهرستان خمینی شهر جهت آماده سازی و حضور در بازی‌های آسیایی بود.

اردوی تیم ملی هاکی کشور به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرمربی اردوی تیم ملی هاکی کشور در کنفرانس خبری در خصوص اجرای بازی های آسیایی تایلند اظهار کرد: به دلیل نزدیکی آب و هوای شهرستان خمینی شهر با کشور تایلند و سخت افزارهایی که برای آماده سازی تیم ملی وجود داشت این شهرستان به عنوان آماده سازی تیم ملی هاکی انتخاب شد.

رجب نورانی با اشاره به این مطلب که از بین اردوی تیمی دوازده نفر انتخاب می شوند، توضیح داد: ایران رنک سه جهان را داراست،  تیم ایران با انتخاب جوانان و حضور آنها در تیم ملی ار لحاظ آمادگی جسمانی در مرحله خوبی قرار دارد و امید است که بتوانیم تیم خوبی برای مسابقات به تایلند اعزام کنیم.

وی گفت: اعتبارات وزارت ورزش برای اعزام یک تیم گروهی کافی نبوده و این در حالی است که سال گذشته برای شرکت در مسابقات جاکارتا یک و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم ، وی در ادامه  تشریح کرد : دغدغه ما ، همیشه تامین هزینه های مالی تیم بوده ، به طور مثال برای بازیکنان معمولی پایین ترین قیمت یک چوب هاکی دومیلیون تومان است و با این شرایط اقتصادی آمادگی یک تیم سخت بوده و خرا را شاکریم‌که فدراسیون با تیم هاکی همراهی‌های لازم را انجام می دهد.

نورانی در بخش هاکی بانوان اذعان کرد:درحق ورزش هاکی بانوان اجحاف شده و با تمام کمبودها بانوان رشته هاکی تا کنون نه مرحله اردو برگزار کرده اند.

 این مقام مسئول ورزشی افزود: نیاز است مربیانی که در خدمت هاکی جهت آموزش فعالیت می کنند،افرادی باشند که در رشته هاکی تخصص دارند.

نورانی در خصوص مباحث دانش افزایی تیم‌های استان‌ها تصریح کرد: تیم های هاکی استانها مستلزم برگزاری دوره های آموزشی بوده و نیاز به دانش افزایی و بروز رسانی افراد فعال در این رشته را می طلبد.

سرمربی تیم ملی هاکی کشور در ادامه با اشاره به عملکرد هاکی استان ادامه داد: استان اصفهان حرکت خوبی در این رشته آغاز نموده و امید است در این دوره با ریاست آقای قدیمی تیم استان در این رشته ورزشی فعال و پویا شود.

در این اردو ملی پوشان تیم هاکی کشور بر مزار  شهدای امامزاده سید محمد حضور یافته و با آنها تجدید میثاق نمودند  در این برنامه کاپیتان تیم ملی هاکی از مادر شهیدمدافع  محسن حیدری تقدیر نمود.

گفتنی است؛ در اردوی تیم ملی هاکی  ۳۲ نفر شرکت کردند که هفت روز به طول انجامید و دور بعدی اردوی تیم ملی 18 خرداد ماه برگزار خوهد شد.

تیم ملی هاکی 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه