English

برگزاری اولین دوره آزمون تعیین شایستگی آزمون‌گران در هرمزگان

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان از برگزاری اولین دوره آزمون تعیین شایستگی آزمون‌گران عملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هرمزگان خبر داد.

برگزاری اولین دوره آزمون تعیین شایستگی آزمون‌گران در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا علیزاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان با اعلام این خبر افزود: این آزمون به صورت هم‌زمان با سراسر کشور در سطح مراکز استان روز گذشته برگزار شد.

وی در ادامه اظهارداشت: تعیین صلاحت حرفه ای شایستگی آزمون‌گر از مربیان‌، کارشناسان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد استان در شهرستان های بندرعباس، میناب، جاسک، قشم، بندر لنگه و بستک با حضور تعداد 111 نفر از متقاضیان به‌صورت الکترونیکی برگزار شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: از تعداد 159 نفر ثبت نام کننده، 79 نفر موفق به قبولی در آزمون مذکور شدند.

وی عنوان کرد: آزمون شایستگی آزمون‌گر یکی از الزامات برنامه های سال جاری برای متقاضیان همکاری در آزمون های عملی است که طی برنامه ریزی سازمانی مقرر است در چند دوره در طول سال نیز اجرایی و برگزار شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان در خصوص دلیل برگزاری این آزمون گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای استفاده از ظرفیت بازار کار و کیفیت بخشی به آزمون های مهارتی نسبت به برگزاری این آزمون اقدام نموده است و دارا بودن گواهینامه مهارتی مذکور شرط اصلی برای تعیین صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان فعالیت در این حوزه و صدور کارت آزمون‌گر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه