English

داورِ مدیر مسئول رشته آجرچینی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

داوری مسابقات بر اساس استانداردهای جهانی است/ استفاده از ابزار نوین در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی شهر جهانی یزد، گفت: طراحی و اجرای مسابقات ملی مهارت بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نحوه قضاوت آن بر اساس استانداردهای جهانی است.

داوری مسابقات بر اساس استانداردهای جهانی است/ استفاده از ابزار نوین در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

حمیدرضا کرمی، داورِ مدیر مسئول رشته آجرچینی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی شهر جهانی یزد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: طراحی و اجرای مسابقات ملی مهارت بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نحوه قضاوت آن بر اساس استانداردهای جهانی است.

کرمی افزود: کیفیت مسابقات امسال با توجه به شیوع کرونا و شرکت تعداد نفرات کمتر، روند رو به رشدی نداشت ولی نکته مهم در این دوره از مسابقات استفاده از مصالح نوین بلوک هبلکس و حسب بلوک برای اولین بار در مسابقات ملی مهارت بود.

وی گفت: در رشته آجر چینی 2 مدول، طراحی و اجرا شد.

این داور نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، با تاکید بر تمرین دقت و سرعت برای شرکت در المپیاد، عنوان کرد: استان یزد در رشته آجر چینی سال 85 نیز میزبان مسابقات ملی مهارت بود.

وی گفت: داوران این دوره مسابقات از بوشهر، مازندران، سمنان، خراسان جنوبی، اصفهان، مشهد و یزد بودند که از سوی دفتر بین المللی مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه