English

تاکید معاون عمرانی استاندار یزد بر انتخاب شهرداران در مهلت قانونی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت انتخاب شهرداران به ویژه شهردار یزد در موعد قانونی تاکید کرد و شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر را از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست.

تاکید معاون عمرانی استاندار یزد بر انتخاب شهرداران در مهلت قانونی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، درباره جایگاه و ویژگی های شهردار شهر جهانی یزد اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهردار شهر جهانی یزد  که می تواند با حضور  در جلسات شورای معاونین استانداری در تصمیمات شهری تاثیر گذار باشد، شهردار شهر جهانی باید جدا از تجربه و کارآمدی دارای تعاملاتی در سطح ملی و استانی باشد.

وی بازنگری طرح جامع شهر یزد را از اولویت های این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد دانست و گفت: از مهمترین اقدامات در دوره جدید مدیریت شهر تهیه طرح جامع بازنگری شهر یزد است لذا شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد باید در این دوره با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این مهم داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار گفت: بررسی طرح های جامع و تفضیلی تهیه شده شهرها طی سالهای گذشته نشان می دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح های تفضیلی قبلی حاصل نشده و یکی از دلایل اصلی آن نبود دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح ها بوده است.

صادقیان بازنگری طرح جامع شهر یزد را با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر دارای اهمیت ویژه ای خواند و عنوان کرد: شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بوده و طرح جامع شهر یزد جزء طرح های ویژه کشور خواهد بود.

معاون استاندار همچنین شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر را مهم ذکر و خاطرنشان کرد: تعریف چشم انداز مناسب و تعیین محورهای درست توسعه شهر یزد، هدف گذاری درست، تهیه سند و برنامه کوتاه مدت چهار ساله و توجه ویژه به محله محوری و بازآفرینی شهری، موضوعات اساسی و بنیانی برای طرح جامع ویژه شهر یزد است که بایستی مورد توجه و دقت همکاران شورای اسلامی شهر ، شهرداری،  اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی