English

معاون عمرانی استاندار یزد:

بازنگری طرح جامع شهر یزد در دستور کار

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از مهمترین اقدامات در دوره جدید مدیریت شهر را تهیه طرح جامع بازنگری شهر یزد عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد باید در این دوره با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این مهم داشته باشند.

بازنگری طرح جامع شهر یزد در دستور کار

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر یزد در دوره جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی طرح های جامع و تفضیلی تهیه شده شهرها طی سالهای گذشته نشان می دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح های تفضیلی حاصل نشده است و یکی از دلایل اصلی آن عدم دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح ها است.

وی ادامه داد: بازنگری طرح جامع شهر یزد با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بگونه ای که شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بودا و طرح جامع شهر یزد جزء طرح های ویژه کشور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست و تاکید کرد: می طلبد شورای اسلامی شهر  و شهرداری یزد با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این طرح  داشته باشند.

صادقیان گفت:  تعریف چشم انداز مناسب و تعیین محورهای درست توسعه شهر یزد ، هدف گذاری درست،  تهیه سند و برنامه کوتاه مدت ۴ ساله و توجه ویژه به محله محوری و بازآفرینی شهری، موضوعات اساسی و بنیانی برای طرح جامع ویژه شهر یزد است که بایستی مورد توجه و دقت همکاران شورای اسلامی شهر ، شهرداری،  اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه