English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۱۴۰۰ تن روغن وارد بازار مازندران شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از زمان شروع طرح اصلاح اقتصادی تاکنون هزار و 400 تن روغن وارد بازار استان شده است.

1400 تن روغن وارد بازار مازندران شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان با بیان اینکه رسالت این سازمان با غذا و سفره مردم گره خورده است، افزود: غذا امروزه مقوله مهم در جهان و کشور است و مازندران جزو استان‌هایی بوده که بخش مهمی از غذای کشور را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح اصلاح اقتصادی، امروز در حوزه تولید به ثباتی رسیدیم و مردم همکاری خوبی داشتند و استان در آرامش به سر می‌برد و بازار آرامی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در مدت شروع طرح توانستیم بخشی از مرغ کشور را تأمین کنیم و روزانه 800 تا هزار تن مرغ کشتار می‌کنیم زیرا در ماه فروردین 15 میلیون قطعه جوجه ریزی و در اردیبهشت ماه 13 میلیون قطعه جوجه ریزی شده است.

وی افزود: حدود 400 تا 500 تن مرغ کشور و بازار تهران را مازندران تأمین می‌کند و 11 کارخانه روغن کشی در استان فعال است که بخشی از نیاز کشور را تهیه می‌کند.

عنایتی تصریح کرد: از زمان شروع طرح تاکنون هزار و 400 تن روغن وارد بازار شد و برنج، شکر، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی به وفور وجود دارد و کسری نداریم.

وی با بیان اینکه در استان کسری کالاهای اساسی را شاهد نیستیم، بیان داشت: پیش بینی می‌شود شاهد آرامشی در آینده در بازار باشیم و وضعیت تولید مطلوب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به وجود چهار هزار تن ذخیره استراتژیک مرغ، 99 هزار تن گندم و هزار تن برنج وارداتی در سیلوها ادامه داد: 30 درصد جوجه کشور را تولید می‌کنیم و باید برای جوجه‌های مازاد برنامه ریزی کنیم و صادرات آن می‌تواند نگرانی‌ها را رفع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه