English

علی دوستداری:

کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا در منطقه بینالود

رییس جهادکشاورزی طرقبه شاندیز بیان کرد: این محموله کنجاله سویا از محل انبار شرکت پشتیبانی امور دام خراسان رضوی توسط یک کمپرسی به وزن ۱۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم به مقصد یک مرغداری برای تخلیه در حرکت بوده است.

کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا در منطقه بینالود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی دوستداری رییس جهادکشاورزی طرقبه شاندیز در خبری اطلاع داد: یک محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا که قرار بود به شهرستان باخرز برسد در یک واحد مرغداری در طرقبه شاندیز کشف و ضبط شد.

دوستداری در ادامه این خبر اضافه کرد: این محموله کنجاله سویا که از محل انبار شرکت پشتیبانی امور دام خراسان رضوی توسط یک کمپرسی به وزن ۱۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم به مقصد یک مرغداری واقع در نصرت آباد شهرستان باخرز در حرکت بود.

رییس جهادکشاورزی طرقبه شاندیز ادامه داد: این کمپرسی در طول مسیر حرکت به سمت طرقبه شاندیز تغییر مسیر داده است و به تخلیه محموله در یک واحد مرغداری تخمگذار واقع در یکی از روستا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اقدام کرده است.

وی متذکر شد: پس از اطلاع از این موضوع رئیس اداره بهبود تولیدات دام و طیور طرقبه شاندیز به اتفاق همکاران  جهادکشاورزی شهرستان، به محل مورد نظر عزیمت کردند که اقدام به تنظیم صورت جلسه و توقیف محموله شد.

 مدیرجهاد کشاورزی طرقبه شاندیز گفت: با توجه به تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این اقدام توزیع خارج از شبکه محسوب شده و مقرر شد پس از تعیین تکلیف نهایی توسط اداره تعزیرات حکومتی اقدامات لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه