English

سردار مجید شجاع:

کشف و ضبط ۴۱ تن حبوبات احتکاری توسط مرزبانی سرخس

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

کشف و ضبط ۴۱ تن حبوبات احتکاری توسط مرزبانی سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۴۱ تن حبوبات احتکاری توسط مرزبانان هنگ سرخس کشف و ضبط شد.

سردار شجاع در ادامه این خبر اضافه کرد: درراستای مبارزه جدی با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی و کشف در پی کسب اخبار واصله مبنی بر نگهداری و احتکار حبوبات در یک سردخانه، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی همچنین اطلاع داد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد و گفت: مرزبانان هنگ سرخس پس از بازرسی محل موفق شدند ۴۱ تن انواع حبوبات شامل عدس، لوبیا و سایر حبوبات را که در محل سردخانه دپو شده بود کشف نمایند.

سردار شجاع  یادآور شد: ارزش اقلام مکشوفه بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآرود شده است و متهم حبوبات را از کشورهمسایه با ارز دولتی وارد کشور نموده تا به مصرف هموطنان برساند، اما متاسفانه اینکار را نکرده، لذا پس از قرائت حکم قضایی در حضور نماینده دولت انبار مورد نظر پلمپ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه