English

کشف ۲۳۰۰ دستگاه تولید غیرمجاز رمز ارز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: 2300 دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای طرح جمع آوری دستگاه استخراج رمز ارز تا کنون کشف و ضبط شده است.

کشف 2300 دستگاه تولید غیرمجاز رمز ارز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد مرادی مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: تعداد مراکز کشف شده رمز ارزها 126 مکان بوده است که به صورت غیر قانونی اقدام به استخراج رمز ارز دیجیتال نمودند و میزان محاسبه شده برای استخراج این رمز ارزها 315 میلیون کیلووات ساعت بوده است.

وی تصریح کرد: با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بعضی از افراد در تعرفه های تخفیفی مختلف به دنبال استخراج رمز ارزها بوده اند که با تلاش همکاران حراست، لوازم اندازه گیری مناطق مختلف و همچنین پیگیری های نیروی انتظامی از بسیاری از تخلفات پیشگیری شده است و بیش از دو هزار دستگاه کشف و ضبط شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با قدردانی از دستگاه های امنیتی، قضایی و انتظامی به نشست های مشترک با ایشان خبرداد و گفت: درسال۱۴۰۰ همکاری خوبی با کلانتری ها، پلیس و مراجع قضایی شکل گرفت و همچنین اطلاع رسانی های مردمی نیز نقش موثری داشت وی از شهروندان کرمانشاهی خواست که در صورت اطلاع از رمز ارزها با شماره تلفن 38212747 یا سامانه 121 تماس حاصل کنند و یا اینکه به سایت توانیر مراجعه نمایند .

مرادی خاطر نشان کرد: توسعه رویت پذیری وکنترل پذیری از طریق کنتورهای هوشمند یکی از مهم ترین ابزار جلوگیری از رمز ارزها غیر قانونی است به طوری که مجموع توان ماینر های کشف شده 4133 کیلووات می باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه عنوان کرد: دستگاه های ماینر علاوه بر مصرف بالای برق، فشار مضاعف بر شبکه های توزیع و خسارت به لوازم برقی منازل و محیط کار انواع مشترکین وارد می کنند .

وی ابراز داشت: هر شخص حقیقی یا حقوقی که بدون اخذ مجوزهای تعیین شده اقدام به بهره برداری از شبکه های توزیع برق استان کرمانشاه نماید، به شدت اعمال قانون خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه