English

علی اکبر نصری:

شناسایی انبار احتکار کالا‌های اساسی در مشهد و قوچان

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود، اخبار و اطلاعات خود را در خصوص هرگونه فعالیت قاچاق و احتکار کالا‌های غذایی به اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی و یا شماره ۱۲۴ گزارش کنند

شناسایی انبار احتکار کالا‌های اساسی در مشهد و قوچان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر نصری رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: یک انبار احتکار کالا‌های اساسی در مشهد با حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کالا شناسایی و پلمب شد.

نصری در ادامه این خبر افزود: در این انبار، هزار و ۵۰۰ حلب ۱۶ کیلویی روغن سرخ کردنی، هزار و ۳۰۰ کارتن ۱۰ کیلویی روغن کره‌ای مخصوص قنادی، ۱۹۲حلب ۱۶ کیلویی روغن صاف قنادی و ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی آرد نول صنف قنادان احتکار شده بود.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: پلمپ محل ذخیره روغن‌های مکشوفه احتکاری با همکاری اطلاعات سپاه انجام گرفت و در این راستا چند متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: روز گذشته نیز یک دستگاه خودروی حامل ۲۴ تن روغن خوراکی در حال خروج از شهرستان مشهد به مقصد سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس جرایم اقتصادی شناسایی و متوقف و راننده اش بازداشت شد.

نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود، اخبار و اطلاعات خود را در خصوص هرگونه فعالیت قاچاق و احتکار کالا‌های غذایی به اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی و یا شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

همچنین در خبری دیگر علیرضا برات زاده مسئول نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار قوچان اطلاع داد: براساس گزارش‌های مردمی به ستاد تنظیم بازار شهرستان، با دستور دادستان عمومی و انقلاب قوچان حکم ورود به یک‌منزل مسکونی با حضور عوامل انتظامی گرفته شد.

برات زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: در بازرسی انجام‌شده از منزل مسکونی و وسیله نقلیه، هزار و ۷۶ حلب روغن ۵ کیلویی خانوار و ۵۴۰ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی احتکار شده کشف و ضبط شد.

مسئول نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار قوچان گفت: براساس اظهارات دادستانی، اقدام این فرد بالاتر از احتکار است و دستگاه قضایی به‌صورت مستقیم به پرونده مورد نظر تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی می‌کند.

برات زاده در خاتمه این خبر متذکر شد: بلافاصله پس از رسیدگی به جرم توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و صدور حکم، کالای کشف‌شده در چرخه تنظیم بازار قرارگرفته و با قیمت مصوب توزیع خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه