English

حسین قدیمی خبر داد:

کشف و جمع آوری ۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه رمز ارز دیجیتال از ۲۶۹ مرکز در استان کشف و جمع آوری شده است.

کشف و جمع آوری ۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف و جمع آوری ۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در استان اردبیل خبر داد و گفت: در این خصوص ۸۰ پرونده تخلف تشکیل شده و متخلفان در مجموع به پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محکوم شده‌اند.

وی افزود: تابحال در استان اردبیل مجوزی برای استخراج رمز ارز دیجیتال با استفاده از شبکه توزیع شرکت برق داده نشده و اگر احیانا تعدادی ماینر مجوزدار در حال فعالیت هستند یقینا از دیزل ژنراتور استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در صورتیکه برای متقاضیان استخراج رمز ارز دیجیتال مجوزی از سوی شرکت برق صادر شود بهای برق مصرفی بر اساس دستورالعمل مربوطه محاسبه می گردد.

قدیمی به مزایای استفاده از اپلیکیشن برق من اشاره کرد و ارائه ۳۴ خدمت غیرحضوری توسط این نرم افزار را یادآور شد و گفت: در این اپلیکیشن امکاناتی نظیر مشاهده صورتحساب، سوابق مصرف، واگذاری انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست کنتور هوشمند، گزارش بهره برداران غیرمجاز رمز ارز دیجیتال، گزارش افت ولتاژ و ضعف برق، اعلام کانون های خطرآفرین و مواردی از این دست برای مشترکین ارائه می شود.

وی می گوید: تا امروز ۳۴ هزار و ۶۲۵ مشترک در استان این اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند که این رقم ۶ درصد از کل مشترکان برق استان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل: از زمان شروع بکار این سامانه تاکنون ۴۰۰ مورد پیام مردمی دریافت شده که در اسرع وقت توسط واحدهای مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی