English

حسین قدیمی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تبدیل ۱۳۰۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی تبدیل هزارو 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی تبدیل 1300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه های برق رسانی در شهرستان بیله سوار گفت: عملیات اجرایی تبدیل هزارو 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان آغاز شده که در شهرستان بیله سوار نیز عملیات اجرایی ۱۷۰ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان از روستای شورگل آغاز خواهد شد.

وی افزود: با افتتاح طرح های برق رسانی به ۱۰ قشلاق بالای ۵ خانوار شهرستان بیله سوار ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های برق رسانی شهرستان بیله سوار در دهه فجر امسال صرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید: کلیه قشلاق های بالای ۵ خانوار شهرستان بیله سوار از نعمت برق برخوردار هستند.

قدیمی بیان کرد: جهت برق رسانی به این قشلاقات ۱۰ دستگاه ترانس جمعا به ظرفیت ۳۰۰ کیلوولت آمپر نصب شده و ۸ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت و ۲/۵ کیلومتر خط فشار ضعیف با کابل خودنگهدار احداث شده است.

وی اعتبار صرف شده برای برق رسانی به این قشلاقات را جمعا ۴ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: فقط ۸ قشلاق زیر ۵ خانوار در شهرستان بیله سوار بدون برق است که انشاله با تامین اعتبار و تامین برق این ۸ قشلاق در آینده نزدیک، 100درصد شهرستان بیله سوار برقدار خواهد شد.

قدیمی افتتاح پروژه های سرمایه گذاری توزیع و احداث خط ۲ مداره با اعتبار ۴ میلیارد تومان ،نصب ۳۵۰ عدد چراغ معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و طرح های کاهش تلفات از قبیل نصب ۸ دستگاه ترانس جمعا به ظرفیت هزار کیلوولت آمپر و اعتبار صرف شده ی یک میلیار و ۴۷۰ میلیون تومان را از دیگر پروژهای افتتاح شده شهرستان بیله سوار در دهه فجر امسال برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه