English

حسین قدیمی:

۳ قشلاق شهرستان انگوت برق دار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برق رسانی به قشلاقات نارلو، نادر ۱ و ۲ شهرستان انگوت خبر داد.

۳ قشلاق شهرستان انگوت برق دار شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم افتتاح برق رسانی به 3 قشلاق شهرستان انگوت، اعتبار صرف شده برای برق رسانی به قشلاقات نادر را ۱/۵ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت:برای برق رسانی به این قشلاقات، ۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت و ۷۵۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث شده و ۲ دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر نصب شده است.

وی در ادامه به رفع افت ولتاژ روستاهای زیوه و آقامحمدبیگلو با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود:برای رفع  افت ولتاژ این روستاها نیز ۷۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت احداث شده و یک کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خانوار های تحت پوشش روستاهای زیوه و آقامحمدبیگلو را ۱۷۰ خانوار عنوان کرد و گفت: در هر کدام از روستاهای زیوه و آقامحمدبیگلو یک دستگاه پست هوایی ۱۶۰ کیلوولت آمپر نیز نصب شده و یک دستگاه ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر به ترانس ۱۰۰ کیلوولت آمپر افزایش ظرفیت داده شده است.

قدیمی در خصوص تبدیل ۱۲۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان گرمی و انگوت اظهار کرد:این اقدام در حال برگزاری مناقصه می باشد که به محض مشخص شدن پیمانکار ، ۱۲۰ کیلومتر از مناطق شهری و روستایی شهرستان های انگوت و گرمی به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

وی رفع مشکل افت ولتاژ و ضعف برق ،زیباسازی مبلمان شهری و نبود قطعی برق ناشی از باد و طوفان را از مزایای استفاده از کابل خونگهدار برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه