English

علی دایی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل با کمک علی دایی و جمعی از خیرین خبر داد.

علی دایی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل در اختتامیه پویش نذر اربعین حسینی که با شعار «هر مسجد آزادی یک زندانی» برگزار شد، اظهار کرد: آن چه امروز باعث می‌شود تا ما در مقابل دولت‌های زورگو موضعی مقتدرانه داشته باشیم تکیه بر خون شهدا و تاسی از مکتب حسینی در مقابله با زورگویان است.

وی با قدردانی از فعالان ستاد دیه و مسئولان زندان‌های استان اردبیل در جهت آزادی زندانیان نیازمند اظهار کرد: طرح هر مسجد، آزادی یک زندانی غیرعمد از جمله ابتکارات ماندگاری است که از سال 97 تا کنون اجرا و به همت سبز خیرین نوعدوست زمینه آزادی قریب به 100 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده‌است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به استخلاص 18 زندانی جرایم غیرعمد در اربعین سال 1400 گفت: برای آزادی این تعداد زندانی رقمی بالغ بر 4 میلیارد و230میلیون ریال به صورت کمک ویژه پرداخت شده است.

وی با تقدیر از اقدام خالصانه علی دایی در برپایی این طرح خداپسندانه بیان کرد: قهرمان بودن و در کنار آن برخورداری از منش پهلوانی، نعمت بزرگی است که موجب ماندگاری نام و یاد افراد در اذهان عمومی می‌شود، در این راستا آقای علی دایی که به راستی چه در زمین فوتبال و چه در عرصه خدمات حمایتی از گذشته تا به امروز فردی شناخته شده هستند و در پویش امسال سهم عمده‌ای را بر عهده داشتند که در این مجال از تلاش این ورزشکار نامی تشکر می‌کنیم.

کثیرلو ادامه داد: به یقین اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه خیرین عزیز، گره‌هایی زیادی را نه تنها از مددجویان جرایم غیرعمد و محکومان مالی باز کرده؛ بلکه خانواده‌های بی‌سرپرست بسیاری را از گرفتاری در مشکلات خانمان‌سوز و مصائب بعضا غیرقابل جبران اجتماعی رهایی داده و به این واسطه اشک شوق را در چشمان بسیاری از فرزندان و مادران منتظر و بی‌پناه زندانیان جرایم غیر عمد ومالی جاری ساخته است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل در خصوص عملکرد 6 ماهه ستاد دیه در سال جاری گفت: در این بازه زمانی تعداد 86 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 106 میلیارد و 630 میلیون و 467 هزار و 73 ریال از بند زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند که به ترتیب محکومیت مالی 82 فقره، مهریه 2 فقره و سهم حوادث کارگاهی 2 پرونده بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه