English

حسین قدیمی خبر داد:

افتتاح پروژه های برق رسانی با اعتبار ۷۱۳ میلیار ریال در اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های برق رسانی با اعتبار 713 میلیار ریال در اردبیل به بهره برداری می رسد.

افتتاح پروژه های برق رسانی با اعتبار 713 میلیار ریال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در چهل و دومین دهه مبارک فجر و در قالب طرح خرید تضمینی مشترکان و طرح تامین برق دستگاه های اجرایی استان از انرژی های تجدید پذیر، 10 نیروگاه خورشیدی با ظرفیت مجموع 77 کیلووات و با اعتبار 13 میلیارد ریال افتتاح می شود.  

وی افزود: در طرح تامین برق از انرژی های تجدید پذیر امسال، شرکت گاز استان با ظرفیت 10 کیلووات، اداره کل امور عشایر با ظرفیت 7 کیلووات ، تصفیه خانه شرکت شهرک های صنعتی با ظرفیت 20 کیلووات و اداره کل آموزش و پرورش با ظرفیت 20 کیلووات همکاری داشته اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : در راستای مشارکت مردم در تولید برق نیز 4 طرح تولید برق از انرژی تجدید پذیرهر یک به ظرفیت 5 کیلووات بهره برداری می شود.

قدیمی مجموع پروژه های قابل افتتاح شرکت توزیع در سطح استان را 14 پروژه ، با اعتبار 713 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل پروژه های سرمایه گذاری توزیع از قبیل توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری ، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی ،توسعه شبکه های 20 کیلوولت و استفاده از تجهیزات با فن آوری های جدید در مناطق مختلف شهری و روستایی می باشد.

وی افزود: کاهش تلفات و تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار ،نصب کنتور های هوشمند آب و برق ، افتتاح برق رسانی به 9 روستای بی برق و احداث خط دومداره گلخانه پارس آباد از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شرکت در ایام دهه فجر امسال می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه