English

شهردار سنندج خبر داد:

بهره برداری از چندین پروژه عمران شهری در سنندج به مناسبت دهه فجر

شهردار سنندج از افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی در شهر سنندج به ارزش 760 میلیارد ریال به مناسبت ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از چندین پروژه عمران شهری در سنندج به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت الله صیدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: از جمله طرح‌های قابل افتتاح‌ پروژه پیاده راه‌فردوسی، بوستان20 هکتاری کوچک‌ره‌ش، مجتمع تجاری- خدماتی میدان مولوی، فضای سبز22 هزارمترمربعی بلوار ساحلی و همچنین پارک حاشیه‌ای 18 هزار مترمربعی بلوار انتظام به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار سنندج در ادامه افزود: 6 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با هزینه 760 میلیارد ریال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

حشمت‌الله صیدی افزود: پیاده‌راه فردوسی یکی از بزرگترین طرح‌های عمران شهری بود که با تلاش همه جانبه این شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان در سال‌جاری اجرا و در فصل عمرانی امسال تکمیل شد.

وی گفت: بوستان 20 هکتاری تفریحی، ورزشی و فرهنگی دگران سنندج یکی دیگر از طرح‌هایی است که با همت شهرداری منطقه سه احداث شد و برای احداث این بوستان زیبا و دلنشین 85 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار سنندج اظهار داشت: احداث مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی به‌عنوان یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری در 6 طبقه از جمله دیگر طرح‌هایی است که با هزینه 200 میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: احداث پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی، احداث پارک حاشیه‌ای 22 هزار مترمربعی در بلوار ساحلی و همچنین احداث پارک حاشیه‌ای 18 هزار مترمربعی بلوار انتظام سه طرح عمرانی دیگر بوده که با هزینه 75 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

شهردار سنندج اعلام کرد: چند طرح دیگر عمرانی و رفاهی این شهرداری در مراحل پایانی است که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آن را به اتمام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه