English

سنندج در آینده ای نزدیک صاحب گذر ورزشی می شود

شهردار سنندج در بازدید از پروژه های ورزشی سنندج گفت: در تلاش هستیم تا در آینده ای نزدیک نسبت به احداث گذر ورزشی در سنندج اقدام کنیم.

سنندج در آینده ای نزدیک صاحب گذر ورزشی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت‌الله صیدی صبح امروز دوشنبه در بازدید از روند احداث این پروژه با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این دوره شورا و شهرداری احداث زیر ساخت‌های ورزشی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر است، افزود: احداث مسیر دوچرخه‌سواری در آبیدر و آغاز احداث چند زمین ورزشی در بلوار معلم و شهرک بهاران از جمله اقدامات در راستای احداث اماکن ورزشی است.

شهردار سنندج از احداث و ایجاد گذر ورزشی در پارک پیشکسوت این شهر خبر داد، گفت: توسعه ورزش همگانی، نصب ست‌های ورزشی و احداث زمین‌های ورزشی در نقاط مختلف سطح شهر می‌تواند در ارتقای نشاط و شادابی شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

صیدی در ادامه اظهار داشت: در بوستان تازه احداث شده 20 هکتاری کوچکه ره ش هم توجه خاصی به احداث زمین‌های ورزشی شده و چندین زمین ورزشی نظیر فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، سایت پیاده‌روی، صخره‌نوردی و ست ورزشی نصب شده است.

وی یادآور شد: یکی از پارک‌هایی که همواره پذیرای جمع کثیری از شهروندان و گردشگران بوده پارک پیشکسوت است بر همین اساس تصمیم به ایجاد گذر ورزشی در این پارک گرفته شد و این گذر ورزشی شامل احداث زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

صیدی گفت: هم‌اکنون آسفالت و بهسازی معابر پارک پیشکسوت توسط شهرداری منطقه سه انجام شده و خط کشی، نصب سیستم روشنایی، نصب سکوی تماشاچی از دیگر اقدامات در راستای احداث این  گذر ورزشی است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در دیگر پارکها و تفرجگاه‌های سطح شهر بتوانیم در راستای ترغیب شهروندان به ورزش و ارتقای روحیه و نشاط همشهریان گام‌های اساسی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه