English

مرتضی ایمن شهیدی:

آغاز آزمون کارشناسی ارشد در ۹ شهرستان خراسان رضوی

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی بیان کرد: این آزمون در شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور و مشهد برگزار می شود.

آغاز آزمون کارشناسی ارشد در ۹ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی ایمن شهیدی مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در ۱۹ حوزه ۹ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شد.

ایمن شهیدی در ادامه این خبر اضافه کرد: در طول روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۴۵ هزار و ۶۹۳ داوطلب با حضور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: این آزمون در شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور و مشهد برگزار می شود.

وی افزود: امروز چهارشنبه ۲ هزار و ۳۳ زن و ۲ هزار و ۲۹۲ مرد در ۹ حوزه آزمونی سراسر استان مشغول به رقابت هستند و برای ۱۹ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آنها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شده است.

مسوول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی متذکر شد: بیشترین حضور داوطلبان طی این سه روز در شهر مشهد با مجموع سه هزار و ۴۰۵ نفر است که هزار و ۶۴۱ نفر آنها را زن و هزار و ۷۶۴ نفر آنها را مرد تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: سه پروتکل حفاظتی، بهداشتی و اجرایی در این آزمون رعایت می‌شود و با توجه به این که ممکن است تعدادی از داوطلبان به لوازم بهداشتی نیاز پیدا کنند در طول برگزاری آزمون ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

ایمن شهیدی خاطرنشان کرد: داوطلبان فقط وسایل ضروری شامل مداد نرم و پررنگ، پاک کن و کارت ملی خود را همراه داشته باشند و از آوردن تلفن همراه، تبلت، ساعت‌ مچی هوشمند و ماشین حساب به سر جلسه امتحان خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه