English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی بارش‌ها همراه با رعدوبرق و تگرگ در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه و فردا با ۷ درجه کاهش به ۲۰ درجه می‌رسد و از نظر دمایی برای فردا تا روز شنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی بارش‌ها همراه با رعدوبرق و تگرگ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود بارش‌ها مجددا از نواحی شمالی استان آغاز شود و تا شنبه هفته آینده به صورت تناوب ادامه داشته باشد.

آهنگرزاده افزود: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود بارش‌ها مجددا از نواحی شمالی استان آغاز شود و تا شنبه هفته آینده به صورت تناوب ادامه داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: این بارش‌ها همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است و با توجه به حجم بارش‌ها احتمال آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب نیز وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه و فردا با ۷ درجه کاهش به ۲۰ درجه می‌رسد و از نظر دمایی برای فردا تا روز شنبه کاهش دما به خصوص در نیمه شمالی استان حدود ۷ تا ۹ درجه کاهش دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۸ درجه خنک‌ترین و مه‌ولات با بیشینه دمای ۳۳ درجه گرم‎ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

آهنگرزاده اظهار کرد: در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد بین ۱۳ و ۲۶ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین میزان بارندگی از کلات نادری ۳.۸ ثبت شده و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار و بردسکن با ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی یادآور شد: برای شهرستان‌های و توابع درگز، قوچان کلات نادری به ویژه نواحی غربی، چناران به ویژه شمال‌غرب، فیروزه و دامنه‌های بینالود هزارمسجد، ارتفاعات و ییلاقات اطراف مشهد بیشترین حجم بارش‌ها را دارند که برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: همچنین در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و شنبه وزش باد شدید تا بسیار شدید در سطح استان همراه با گردوخاک با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه