English

امیررضا رجبی:

مشکلی برای تامین و عرضه کالا درخراسان رضوی نداریم

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: حمایت از تولید کننده برای تولید و کمک به تامین کالا برای عرضه را با جدیت دنبال می‌کنیم و طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن طرحی با رویکرد رسیدن مستقیم یارانه به جیب مردم است.

مشکلی برای تامین و عرضه کالا درخراسان رضوی نداریم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صمت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اطمینان می‌دهیم که باتوجه به هماهنگی صورت گرفته با تولیدکنندگان و اصناف، هیچ مشکلی درتامین و عرضه کالا در سطح استان خراسان رضوی نداریم.

رجبی در ادامه این خبر افزود: حمایت از تولید کننده برای تولیدوکمک به تامین کالابرای عرضه راباجدیت دنبال می‌کنیم و  طرح مردمی سازی یارانه ها وتوزیع عادلانه آن طرحی بارویکرد رسیدن مستقیم یارانه به جیب مردم است و دراین طرح یارانه بصورت هدفمند به تمامی اقشار متناسب با هردهک داده خواهدشد.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی تاکید کرد: بازرسی ها و نظارت جدی تر و تشدید خواهد شد و در همین چند روزگذشته با حضور هماهنگ بازرسان صمت، اصناف، بسیج، تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی تنها دریک روز ۳ هزار بازرسی درسطح استان صورت گرفت و ۶۰۰ مورد پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل شد.

وی در ادامه این خبر متذکر شد: ایجاد سامانه نظارت وخدمات هوشمند از جمله سامانه جامع تجارت و انبارها یکی ازرویکردهای مهم وزارت صمت درجهت حمایت ازتولید و حقوق مصرف کننده برشمرده می شود.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی یادآور شد: این سامانه هافضارابرای کارسالم فراهم می کندودراین راستا هرفعال اقتصادی که مشمول درج اطلاعات باشد درصورت عدم درج متخلف شناخته شد به عنوان اخلالگر در نظام اقتصادی با آن برخورد خواهد شد.

رجبی خاطرنشان کرد: اکثریت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان سالم کارمی کنند وتنها عده اندکی ناسالم هستند اظهارداشت: برای شناسایی متخلفان از مردم عزیزدرخواست کمک داشته و درراستای رسیدگی سریع به این امر نیز بازرسان درسامانه پاسخگویی ۱۲۴ فعالانه شکایات مردم عزیز رسیدگی نموده تا آرامش توام با وفورکالا در بازار بطور مداوم برای مردم عزیزمان حفظ گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه