English

در ساعات بعد از ظهر و شب؛

شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند

در تنگه ی هرمز و دریای عمان نیز در ساعات بعداز ظهر افزایش سرعت وزش باد سبب تلاطم دریا خواهد شد و توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.

شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد ازظهر در مناطق دریایی استان به ویژه بنادر غربی وزش باد شدید و مواج شدن دریا مورد انتظار است.

در ساعات بعد ازظهر و شب شدت وزش باد در بنادر غربی استان به ویژه جزایر کیش و لاوان قابل ملاحظه و در محدوده ی 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

در تنگه ی هرمز و دریای عمان نیز در ساعات بعداز ظهر افزایش سرعت وزش باد(با شدت کمتر در مقایسه با بنادر غربی) سبب تلاطم دریا خواهد شد.

بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک در ساعات بعد از ظهر و شب از ترددهای دریایی خودداری کنند و باتوجه به شدت وزش باد در بنادر غربی تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی های تجاری صورت پذیرد.

وزش باد نسبتا شدید و مواج بودن دریا، به ویژه در جزایر غربی استان تا ساعات شنبه، شب(۲۴ اردیبهشت ماه) تداوم خواهد داشت.

همچنین از ساعات بعدازظهر روزجمعه، تا بعد ازظهر روز دوشنبه در مناطق شرقی و شمالی استان وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی با احتمال بروز گرد و خاک پیش بینی شده، بنابراین توصیه می شود گروه های حساس و آسیب پذیر از قرار گیری در فضای باز در زمان غبارآلود بودن هوا خودداری کنند.

به لحاظ دمایی طی امروز و فردا شاهد ماندگاری هوای نسبتا گرم در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه