English

بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

سیلابی شدن رودخانه های فصلی/ شناور‌های سبک از تردد خودداری کنند

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر سامانه فصلی در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود، لذا توصیه می شود با مواج شدن دریا شناورهای سبک از تردد خودداری کنند.

سیلابی شدن رودخانه های فصلی/ شناور‌های سبک از تردد خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر داده های اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز با تاثیر سامانه فصلی در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود و در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
گفتنی است؛ سرعت وزش باد در جنوب جزیره لارک به بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید، ادامه این وضعیت دریایی تا ساعات پایانی شب در تنگه‌ی هرمز پیش بینی می‌شود.

لذا توصیه می شود با توجه به مواج شدن دریا از تردد با شناور‌های سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

به گزارش موج؛ در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان با رشد ابر‌های همرفتی، شرایط برای رگبار باران و رعد وبرق مهیا خواهد بود و بصورت موقت در نقاطی از بشاگرد و حاجی آباد احتمال تقویت سامانه بارشی بصورت تگرگ و تند باد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

توصیه می شود با توجه به بارش‌های رگباری از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی ودریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی تا روز‌های پایانی هفته جاری تغییرات قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود.

شایان ذکر است؛ در روز‌های ابتدایی هفته آینده سامانه فصلی در استان‌های جنوب شرق کشور تقویت خواهد شد که سبب تقویت بارش‌های رگباری و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در مناطق مستعد استان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه