English

کیانوش عارفی خبر داد؛

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز تداوم فعالیت سامانه بارشی روی استان پیش بینی می شود و در برخی نقاط بارش رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز جمعه دوازدهم اردیبهشت ماه 99، تداوم فعالیت سامانه بارشی برروی استان پیش بینی می شود و برای استان ابرناکی و در برخی نقاط بارش رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از نظر دریایی، تا ساعات بعد از ظهر با وزش بادهای شمال شرقی تا جنوب شرقی دریا در محدوده ی تنگه هرمز و شرق خلیج فارس متلاطم خواهد بود لذا توصیه می شود تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد و در این مدت با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع اجتناب شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در ادامه اعنوان کرد: روز شنبه از میزان سرعت وزش باد برروی دریا کاسته خواهد شد لیکن تکرار روند ابرناکی و بارش با شدت و ضعف و به تناوب تا روز یکشنبه، 14 اردیبهشت ماه در سطح استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی طی این مدت، نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به متغیر بودن جو در فصل بهار، در صورت تغییر احتمالی در الگوهای هواشناسی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه