English

ناپایداری وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

ناپایداری وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: در ساعات بعدازظهر، با افزایش ابرناکی در مناطقی از استان از جمله مناطق شمالی و برخی نقاط مرکزی، رگبار موقتی باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد با احتمال خیزش گرد وخاک پیش بینی می شود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: در سایر نقاط استان از جمله مناطق دریایی، رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق دریایی به ویژه تنگه هرمز، وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی تاکید کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد‌های دریایی در ساعات بعدازظهر خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

شایان ذکر است؛ ناپایداری موقتی جوی تا روز چهارشنبه در سطح استان به ویژه مناطق شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در پایان خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی  تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و از اوایل هفته ی آینده با حاکمیت جوی پایدار افزایش دما در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه