English

طی روزهای پایانی هفته؛

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان سبب ناپایداری های جوی خواهد شد لذا توصیه می‌شود از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، با خروج موج ناپایدار از استان وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی خواهیم داشت.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، افزود: تا ساعات آینده به تدریج از میزان ابرناکی در سواحل دریای عمان کاسته خواهد شد و در غالب نقاط استان آسمانی صاف، گاه کمی ابری پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: امروز شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود و در مقایسه با روز گذشته در برخی نقاط استان افزایش نسبی دما  خواهیم داشت.

عارفی خبر داد: از صبح چهارشنبه با ورود یک موج بارشی جنوبی به خلیج فارس، ابتدا در جزایر خلیج فارس و به تدریج در سایر نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان سبب ناپایداری های جوی  به صورت رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد شدید خواهد شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش های رگباری احتمال وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: توصیه می شود طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

عارفی عنوان کرد: دریا طی این مدت با وزش بادهای نسبتا شدید شمالی-شمال شرقی مواج خواهد بود  که توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کرده و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

شایان ذکر است؛ از لحاظ دمایی نیز با تاثیر این موج بارشی طی دو روز آینده در اکثر نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه