English

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: امروز در مناطق دریایی با وزش باد جنوب شرقی دریا متلاطم خواهد بود لذا توصیه می شود شناورهای سبک حتی الامکان از تردد های دریایی خودداری کنند.

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی هفته جاری دراستان  تاثیر سامانه های بارشی بهاری خواهیم داشت.

عارفی افزود: امروز (شنبه )در مناطق دریایی با وزش باد جنوب شرقی دریا متلاطم خواهد بود، توصیه می شود شناورهای سبک حتی الامکان از تردد های دریایی خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اکثر نقاط استان افزایش ابرناکی خواهیم داشت که البته شرایط بارشی مناسبی پیش بینی  نمی شود، لیکن از اواخر وقت روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با مساعد شدن شرایط در استان به ویژه در مناطق غربی رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود، دریا نیز طی این مدت با وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم و نسبتا مواج خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، عنوان کرد: طی روز های چهارشنبه تا پنجشنبه نیز با تاثیر یک موج  جنوبی در استان به ویژه در مناطق غربی و شمالی رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشره به اینکه از لحاظ دمایی طی هفته جاری در اکثر نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود،  تصریح کرد: توصیه می شود  طی روزهای ذکر شده با توجه به رگباری بودن بارش ها،از تردد در حاشیه رودخانه ها و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه