English

هرمزگان در انتظار هوای بارانی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: از ساعات پایانی روز یکشنبه با بهبود شرایط بارشی در استان به ویژه دوشنبه و سه شنبه شاهد ناپایداری های جوی و دریایی در سطح استان خواهیم بود.

هرمزگان در انتظار هوای بارانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز به وِیژه سواحل و جزایر غربی استان، با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در محدوده ی 36 کیلومتر بر ساعت متلاطم و گاهی نسبتا مواج خواهد بود.

عارفی افزود: از اواخر وقت امروز و طی هفته ی پیش رو، غالب نقاط دریایی استان با وزش باد جنوب شرقی متلاطم پیش بینی می شود. 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، اظهار کرد: طی امروز شرایط بارشی در استان فراهم نخواهدبود، لیکن ضمن گذر ابر در ارتفاعات، با احتمال کم، بارندگی  پراکنده باران، گاهی وزش موقت باد دور از انتظار نیست. 

وی در ادامه گفت: از ساعات پایانی روز یکشنبه با بهبود شرایط بارشی در استان به ویژه دوشنبه و سه شنبه شاهد ناپایداری های جوی و دریایی در سطح استان خواهیم بود و در غالب نقاط استان بارش باران و گاهی تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، ابراز کرد: از نظر دمایی تا شنبه نوسانات دمایی تغییر قابل توجهی نخواهد داشت اما  یکشنبه و بویژه دوشنبه، در استان، کاهش نسبی دما مورد انتظار است. 

وی در پایان گفت: اواخر هفته ی پیش رو با نقشه های فعلی هواشناسی در برخی نقاط استان، تقویت ناپایداری ها همراه با رگبار باران و رعدو وبرق پیش بینی می شود که در صورت  تثبیت نقشه ها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه