English

هرمزگان در انتظار هوای باران

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: سامانه بارشی بهاره برروی استان پیش بینی می شود که از ساعات صبح امروز سبب افزایش ابر از سمت غرب استان و خلیج فارس خواهد شد.

هرمزگان در انتظار هوای باران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز دوشنبه، یکم اردیبهشت ماه 99 فعالیت سامانه بارشی بهاره برروی استان پیش بینی می شود که از ساعات صبح امروز سبب افزایش ابر از سمت غرب استان و خلیج فارس خواهد شد و بتدریج تا ساعات بعد از ظهر و شب آسمان استان را نیز ابری خواهد کرد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای غالب نقاط استان بویژه جزایر خلیج فارس و مناطق غربی، مرکزی و شمالی استان و تنگه هرمز، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از لحاظ دریایی، در ساعات بعد از ظهر و شب دریا متلاطم خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان تشریح کرد: این وضعیت جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری در سطح استان پیش بینی شده و لذا توصیه می شود در این مدت با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع اجتناب و تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه از نظر دمایی نیز طی این مدت، نوسانات یک تا سه درجه ای دما پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: با توجه به ویژگی های ناپایداری در فصل بهار، در صورت تغییرات احتمالی در الگوهای هواشناسی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه