English

افزایش۵۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی قم

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طی 4 روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه تعطیلات عید فطر سال گذشته، 57 درصد افزایش داشته است.

افزایش57 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به تعطیلات هفته گذشته و حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، از افزایش 57 درصدی تردد خودروها در 4 روز پایان هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور تصادفات جرحی 2 فقره افزایش داشته است، افزود: بحمدالله امسال نیز همانند سال گذشته تصادف فوتی نداشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال گذشته یک میلیون و 18 هزار و 415 دستگاه خودرو و امسال 2 میلیون و 346 هزار و 122 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که از این تعداد 2 میلیون و 106 هزار و 391 دستگاه خودرو سواری و 239 هزار و 731 دستگاه خودرو سنگین تردد داشته اند.

سردار اسماعیلی، در ادامه به آمار تخلفات رانندگی نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین تخلفات در محورهای مواصلاتی استان شامل سبقت غیرمجاز با 96 درصد، نبستن کمربند ایمنی با 23 درصد، انحراف به چپ با 43 درصد و سرعت غیرمجاز با 5 درصد بوده که اعمال قانون صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آماده باش 100 درصدی کارکنان پلیس راه استان در مدت مذکور، گفت: با تلاش های صورت گرفته ترافیک نسبتاً روانی داشتیم و انسداد مسیر و مشکل ترافیکی و همچنین محدودیت تردد نیز اعمال نشد که جا دارد از همکاری رانندگان قدردانی کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه