English

بهرام خیاوی خبر داد:

لکه گیری ۴ هزار مترمربع از محورهای مواصلاتی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: 4 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری و رفع چاله شده است.

لکه گیری 4 هزار مترمربع از محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام خیاوی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری محور اردبیل مغان با اشاره به اینکه در ماه گذشته 4 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده است گفت: انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت با هدف ارتقای ایمنی راهها یکی از اولویت های مهم راهداری است.

وی افزود: از این میزان لکه گیری 2 هزار و 600 مترمربع در محورهای اصلی و فرعی و هزار و300 مترمربع نیز در محورهای روستایی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه 220 کیلومتر ازحریم راههای این شهرستان توسط راهداران پرتلاش در فروردین ماه تسطیح شده است گفت: در مدت یاد شده راهداران 120 کیلومتر از راههای شنی روستای گندیشمین – سردابه و هیر را ریگلاژ و تسطیح انجام داده اند.

خیاوی انجام 800 مترمکعب عملیات شن ریزی در محورهای اصلی و روستایی را در یک ماهه گذشته یادآور شد و گفت: راهداران ساعی این شهرستان در محور ثمرین - مجندی و گندیشمین 7 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ انجام داده و همچنین 60 کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

وی ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی محور اردبیل-نمین،ایجاد 450 عدد دپوی خاکی در دماغه و نقاط پربرخورد در محور اردبیل-رضی،تعریض و بهسازی 3 کیلومتر از راه روستایی ثمرین، انجام 300 متر مکعب ریزش برداری در مسیرهای قیه چمن-عباس آباد –نئور،پاکسازی سطح جاده از آثار تصادف به تعداد 9 عدد و اصلاح و رنگ آمیزی 10 عدد از سرعتکاه های آسفالتی را از اقدامات مهم راهداری شهرستان اردبیل در یک ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل می گوید: سرعت کاههای مجازی در محورهای مواصلاتی این شهرستان اصلاح و رنگ آمیزی شده است.

خیاوی در جهت دید بهتر رانندگان در جاده از تهیه، تعمیر، اصلاح و نصب 130متر مربع تابلوی اطلاعاتی و اخباری در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد و گفت: در مدت یاد شده راهداران 250 عدد از شاخه گاردریل های آسیب دیده را تعمیر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه راهداری این شهرستان با داشتن 94 کیلومتر بزرگراه، 54 کیلومتر راه اصلی شریانی و 77 کیلومتر راه فرعی پرترافیک(اردبیل – آبی بیگلو ، اردبیل - کورائیم ، اردبیل جاده قدیم مشگین شهر) بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم است گفت: راهداری شهرستان اردبیل مسئولیت نگهداری 369 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 58 کیلومتر راه شوسه شنی و 81کیلومتر راه خاکی را برعهده دارد که بدلیل وجود راههای توریستی از جمله سردابه، ارجستان، آلوارس، پیست اسکی و جاده دریاچه نئور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه